- Browse by Author
Browsing by Author "Naranjo, Claudia A."
Now showing 1 - 17 of 17
Results Per Page
Sort Options
Item Dental students’ perceptions and educational impact of preclinical interactive videos compared and in combination with live demonstrationsTricio, Jorge A.; Vicuña, Daniela P.; Vicuña, Félix P.; Aravena, Jaime E.; Naranjo, Claudia A.; Orsini, César A.Item Dental students’ perceptions and educational impact of preclinical interactive videos compared and in combination with live demonstrationsTricio, Jorge A.; Vicuña, Daniela P.; Vicuña, Félix P.; Aravena, Jaime E.; Naranjo, Claudia A.; Orsini, César A.Item Impact of faculty development workshops in student-centered teaching methodologies on faculty members' teaching and their students' perceptionsTricio, Jorge A.; Montt, Juan E.; Ormeno, Andrea P.; Del Real, Alberto J.; Naranjo, Claudia A.Item Impact of faculty development workshops in student-centered teaching methodologies on faculty members' teaching and their students' perceptionsTricio, Jorge A.; Montt, Juan E.; Ormeno, Andrea P.; Del Real, Alberto J.; Naranjo, Claudia A.Item Impacto de un Modelo Curricular Alineado en la Calidad del Proceso Aprendizaje-Enseñanza: Estudio Prospectivo a Tres AñosTricio-Pesce, J.; Montt, Juan E.; Ormeno, Andrea P.; Orsini, Cesar; Naranjo, Claudia A.Item Impacto de un Modelo Curricular Alineado en la Calidad del Proceso Aprendizaje-Enseñanza: Estudio Prospectivo a Tres AñosTricio-Pesce, J.; Montt, Juan E.; Ormeno, Andrea P.; Orsini, Cesar; Naranjo, Claudia A.Item Impacto de un Modelo Curricular Alineado en la Calidad del Proceso Aprendizaje-Enseñanza:Estudio Prospectivo a Tres AñosTricio-Pesce, J.; Montt, Juan E.; Ormeno, Andrea P.; Orsini, Cesar; Naranjo, Claudia A.Item Impacto de un Modelo Curricular Alineado en la Calidad del Proceso Aprendizaje-Enseñanza:Estudio Prospectivo a Tres AñosTricio-Pesce, J.; Montt, Juan E.; Ormeno, Andrea P.; Orsini, Cesar; Naranjo, Claudia A.Item Impacto de un Modelo Curricular Alineado en la Calidad del Proceso Aprendizaje-Enseñanza:Estudio Prospectivo a Tres AñosTricio-Pesce, J.; id_orcid 0000-0002-2364-9828; Montt, Juan E.; Ormeno, Andrea P.; Orsini, Cesar; Naranjo, Claudia A.Item Naranjo, Claudia A.Naranjo, Claudia A.Item Naranjo, Claudia A.Naranjo, Claudia A.Item Naranjo, Claudia A.Naranjo, Claudia A.Item Quality Teaching: Promoting student-centred approach to teaching through Constructive AlignmentTricio-Pesce, J.; Ormeno, Andrea P.; Naranjo, Claudia A.Item Quality Teaching: Promoting student-centred approach to teaching through Constructive AlignmentTricio-Pesce, J.; Ormeno, Andrea P.; Naranjo, Claudia A.Item Quality Teaching:Promoting student-centred approach to teaching through Constructive AlignmentTricio-Pesce, J.; Ormeno, Andrea P.; Naranjo, Claudia A.Item Quality Teaching:Promoting student-centred approach to teaching through Constructive AlignmentTricio-Pesce, J.; Ormeno, Andrea P.; Naranjo, Claudia A.Item Quality Teaching:Promoting student-centred approach to teaching through Constructive AlignmentTricio-Pesce, J.; id_orcid 0000-0002-2364-9828; Ormeno, Andrea P.; Naranjo, Claudia A.