- Browse by Author
Browsing by Author "Leiva, Ricardo"
Now showing 1 - 18 of 18
Results Per Page
Sort Options
Item Chile: Exploring the Media Landscape in the Digital Age(wiley) Kimber, David; Leiva, RicardoItem Chile: Exploring the Media Landscape in the Digital Age(wiley) Kimber, David; Leiva, RicardoItem Leiva, RicardoLeiva, RicardoItem The link between gender discrimination and work satisfaction between female journalists in Chile: comparing data from 2016 and 2022Leiva, Ricardo; Riveros, AlejandraItem The link between gender discrimination and work satisfaction between female journalists in Chile: comparing data from 2016 and 2022Leiva, Ricardo; Riveros, AlejandraItem Mi smartphone y yo. Las motivaciones para usarlo entre jóvenes chilenos. Un estudio a través del tiempoLeiva, Ricardo; Benavides Almarza, Cristóbal; Riveros, AlejandraItem Mi smartphone y yo. Las motivaciones para usarlo entre jóvenes chilenos. Un estudio a través del tiempoLeiva, Ricardo; Benavides Almarza, Cristóbal; Riveros, AlejandraItem Mi smartphone y yo. Las motivaciones para usarlo entre jóvenes chilenos. Un estudio a través del tiempoLeiva, Ricardo; Benavides Almarza, Cristóbal; Riveros, AlejandraItem A Persistent Gender Bias in Chilean Press: the Influence of Journalist’s Gender and Editor’s Gender.Leiva, Ricardo; Kimber, DavidItem A Persistent Gender Bias in Chilean Press: the Influence of Journalist’s Gender and Editor’s Gender.Leiva, Ricardo; Kimber, DavidItem Preocupaciones y satisfacción laboral de periodistas chilenas que trabajan en comunicación estratégicaClaro, Cecilia; Leiva, RicardoItem Preocupaciones y satisfacción laboral de periodistas chilenas que trabajan en comunicación estratégicaClaro, Cecilia; Leiva, RicardoItem Preocupaciones y satisfacción laboral de periodistas chilenas que trabajan en comunicación estratégicaClaro, Cecilia; Leiva, RicardoItem Revisiting consumer-responses models: Are suitable for post-millennials?Leiva, Ricardo; Kimber, David IsraelItem Revisiting consumer-responses models: Are suitable for post-millennials?Leiva, Ricardo; Kimber, David IsraelItem Revisiting consumer-responses models: Are suitable for post-millennials?Leiva, Ricardo; Kimber, David IsraelItem The use of conjoint analysis in revealing preferences for hiring: The gender bias effect(Springer) Bosch, María José; Kimber, David Israel; Leiva, RicardoItem The use of conjoint analysis in revealing preferences for hiring: The gender bias effect(Springer) Bosch, María José; Kimber, David Israel; Leiva, Ricardo